måndag 6 december 2010

Nu får jag skärpa mig!

Det är alldeles för länge sedan som jag skrev i min blogg. Ni ska inte tro att jag lagt ner eller inte haft några jobb sedan oktober för så är det inte. Men ibland så händer det annat och då har jag inte prioriterat bloggen. Under hösten så har jag haft en del jobb till konferenser på Holiday Club, några begravningar och ett bröllop. Jag lägger in ett urval av bilder från höstens jobb. Nu på senare tid har det varit så kallt att jag har haft svårt att få hem blommor till butiken. Med tidningsbilen som de brukar komma med går det inte för då är de djupfrysta innan de är i Duved. Alternativet är landsvägsbussen och då har jag problem att passa busstiden när den kommer till Järpen, ja kylan ställer till det men på något sätt fungerar det ändå.



Jag har fått en praktikant i butiken, oh vad kul det är att ha någon att arbeta och skratta tillsammans med. För skrattar det gör vi, det är roligt att vara florist.



Nu i december har vi haft kurs också, "Gör din egen adventskrans", det var fyra glada kvinnor som kom och var jättenöjda med eftermiddagen. Ett tillfälle till kommer, då ska vi göra lite julgrupper och annat pyssel det blir den 15 dec kl 18.00. Nu kommer bilderna på rad , jag ska försöka att inte dröja så länge innan nästa gång.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar