torsdag 9 september 2010

Sommar igen!







Ja, den här veckan har det varit varmt nåstan sommar, Tyvärr så har inte jag kunnat vara ute i det sköna vädret pga mycket arbete men jag är glad för alla som haft möjligheten att njuta av det sköna vädret och den så oerhört vackra naturen så här års. Jobben har handlat om begravningar innan helgen, bilderna visar en krans en från Åre Slalomklubb, en dekoration från Östersund-Frösö Slalomklubb i deras klubbfärger samt en dekoration till en dam.
Under veckan har det handlat om iordningställande av 160 st bordsdekorationer till en stor konferens på Holiday Club i Åre, 1650 personer ska det visst vara middag för på lördag. Utan Camilla som hjälpte mig en dag och Tommy min fantastiske sambo som satte oasis i alla glöggmuggarna hade jag fått jobba hela nätterna också. Bilder kommer efter dukningen på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar