måndag 20 september 2010

En hektisk vecka


Ja den har jag nu bakom mig och det känns skönt att ha fått vila i helgen. Åter till förra veckans arbete som bl a bestod i scendekorationer till Holiday Club och företaget Sogeti. Röd och vit logga alltså ville man ha röda blommor i vit tygdraperad kruka. En kruka som inte fanns men med hjälp av fantasi och Tommy som fick sätta igång och snickra så blev det som på bilden.



En begravning var det också jag gjorde ganska många arrangemang men visar två. Kistdekorationen innehåller mossa, ljung, cerise rosor, agapanthus,limonium och sist men inte minst fjällbjörk som de anhöriga hade plockat själva. Jag måste säga att jag verkligen tycker om att arbeta med de blommor och färger som hösten ger oss




2 kommentarer:

  1. Tack, Margareta! Ibland önskar jag att jag kunnat ha anställda för det blir mycket arbete och det skulle vara roligt att ha någon att bolla idéerna med.

    SvaraRadera