söndag 4 april 2010

Påsken är över



Ja jag vet jag skulle ha lagt in detta redan förra veckan men sjukdom och mycket jobb tog all kraft. Men bättre sent än aldrig, skålen på fot hittade jag på Prylboden i grannhuset den fyllde jag med tete-á-tete och krokus. En enkel fönsterprydnad i en strut från "A Lot" blev populär. Hela veckan var det mycket kunder men skärtorsdagen när det brukar vara mest spöregnade det så folk höll sig inne eller så hade de handlat tidigare i veckan. Påskafton däremot visade sig solen och äntligen kunde jag placera blommor utomhus, det blir så mycket roligare när solen skiner. Dessvärre var min förkylning/bihåleinflammation som värst så jag kunde inte njuta av solen, tack och lov har jag min Tommy som kom in och tog över på eftermiddagen. Nu vila i två dar sen tar jag nya tag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar