söndag 19 juli 2009

Blommor blommor



Den senaste veckan har varit full av aktivitet åtminstone i mitt huvud. Det kom en fråga i början av veckan om jag ville göra blomsteruppsättningarna till EU:s ministermöte i Åre sedan gick allt snabbt. Ordern visade sig vara jättestor åtminstone i mina ögon, ca 200 arrangemang i olika storlekar. Målsta blommor min leverantör trodde nog jag skämtade från början men ställde sedan upp jättebra med transport till Duved redan idag söndag. Dagen har gått åt till att snitta blommor och sätta i vatten. Krukor skulle komma från ett tidigare möte men de dök inte upp så jag fick lösa det också, tur att jag för närvarande har ett stort lager. Mer om allt detta kommer under veckan.

2 kommentarer:

  1. ÅHH va´mycke blommor! Grattis till den stora beställningen ! Lilian

    SvaraRadera
  2. Javisst är det kul att jag fick ordern. Nu jobbar vi för högtryck i två och en halv dag sen återgår livet till det normala

    SvaraRadera